Olen huomannut, että tämän produktion aikana prosessini on edennyt ajatuksien kehittelystä kohti muotoa.
Ensinhän tulee ajatus.
Otanpa kynän käteen.
Tai piirrän viivan.
Toiminko siis ajattelematta? Onko toimintani ajattelua, mutta sen sijaan sanamuodoista pään sisällä, sanat muuttuu suoraksi toimimiseksi?
Siis olen kehitellyt ajatuksia. Pohdiskellut.
MIten saan itselle mielekkään näkökulman teokseen.
Ja nyt se on löytynyt.
Ja nyt on aika aloittaa ajatuksen muotoaminen, materialisoiminen.
Seuraava askel on hakea sitä materiaalia.
Kuparilankaa on.
Rautalankaa tarvitaan.
On tunne, että ehkä jotain muutakin tulen käyttämään, mutta en tiedä vielä mitä.
Tällä viikolla aloitan.
Jännittävää.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti